Avainsanat

,

Noin kakkosotsikoitua markkinointiviestintää oli tullut muutama minuutti sitten työsähköpostiini. ”Jouni, oletko valmis ottamaan tämän yllämainitun terveysriskin kun käytät edullisia ns PVC pitoisia turvallisuuskameroita sisätiloissa?” Kysyy tämän kaupallisen tiedotteen lähettänyt henkilö minulta syvemmällä viestissä. Lopuksi kyseinen minulle aiemmin täysin tuntematon Christian ilmoittaa yrityksensä postisoitteen Lundiin Ruotsissa.

Kaipa vastaavilla viestellä tosiaan saa tehtyä B to B -kauppaa valvontakameroissa. Ei kai niitä muuten lähetettäisi. Nyt Christian tosin veti vesiperän. Vaikka työnkuvaani olisi kuulunut valvontakameroiden hankinta (ei ole), niin ei, en säntäisi tilaamaan Christianin markkinoimia Axis Communicationsin tuotteita aiempia ostoksiani korvaamaan. En edes mahdollisiin uusiin tarpeisiin. Tämä Christianille tiedoksi, jos satut lukemaan tätä blogia.